Sommarfest.

Igår hade vi sommarfest i Helsingfors från jobbets sida. Blev ganska sent, så idag har man varit lite trött. Orkade inte ens ta mig till butiken efter jobbet, utan kom hem och tog ett par timmars powernap. Gissa vem som inte kommer att få sömn inatt…

Riktigt kul hade vi hur som helst igår. Konstaterade igen en gång att jag har världens bästa arbetskompisar. Helt fullständigt tokiga är de hela bunten :)

20140606-202049-73249553.jpg

Dessutom hade de jag jobbar närmast med köpt en super fin födelsedagspresent åt mig idag. Förstod inte alls att ana ugglor i mossen imorse när de var väldigt intresserade av vilka muminmuggar jag har och inte har. Men det visade sig finnas en orsak bakom det. Tack snälla ni, ni är bäst! :)

20140606-202453-73493794.jpg

Kommentera

