Ett år äldre.

Tiden har gått väldigt fort nu sedan jag fyllde 26. Kommer bli 30 innan jag ens hinner blinka med den här takten. Eller så beror det bara på att jag haft fullt upp kanske? :)

Hade hur som helst en riktigt bra födelsedag. Hade familjen och släkten på kaffe och kaka, och fick igen så fina presenter. Bl.a. en ny Efva Attling favorit. Fick dessutom både halsband och armband. Dubbel lycka!

20140610-213335-77615615.jpg

Tackar också så hemskt mycket för alla slantar jag fick. Nu kan jag gå och skaffa mig nya solbrillor :)

Idag har jag spenderat kvällen i Ingå, närmare bestämt på Björkudden. Vi hade linedance där ikväll. Kul att dansa igen efter en paus på ca 1 månad. Stället vi var på väcker också många barndomsminnen hos mig. Undrar riktigt hur många danser man var med på där som barn. Dansa gjorde vi inte så mycket, men däremot var det en bra business att samla tomflaskor tillsammans med morbror, brorsan och kusinerna :)

20140610-213816-77896001.jpg

Kommentera

