Semester.

Det enda jag egentligen planerat in under min semester var att spendera så mycket tid som möjligt ute i solen. Nåh, låt oss nu säga att de planerna har legat på is såhär långt. Och enligt väderleksrapporterna lär de inte bli ändring på det inom den närmaste framtiden heller.

Men jag försöker att inte klaga på vädret alltför mycket. Har fått en hel del gjort här hemma, vilket är bra. Och inte är det ju så tokigt att läsa böcker och kolla på filmer heller.
Men oberoende vädret önskar jag att jag hade en egen gård att påta på med. Finns begränsat med sysslor att utföra här på våra 60 m2.
Tur att det blir midsommar. Har åtminstone lite sysselsättning med att planera och fixa maten inför helgen i skären. Troligtvis åker vi ut redan på torsdagkväll, och stannar till söndag. Längtar redan. Skäriluft, aah!

Men just nu ska jag fortsätta njuta av min onsdagsbrunch och någon random film på Netflix. Sen ska jag fixa ihop en smörgåstårta till ett födelsedagsbarn som ska firas imorgon.

20140618-102612-37572246.jpg

2 thoughts on “Semester.

Kommentera

