En söndag i min smak.

Till skillnad från igår så har jag idag faktiskt inte gjort nånting alls. Skäms lite över att berätta det här, men gick faktiskt omkring i pyjamas ända till klockan 2 på dagen. Händer typ aldrig.
Just idag kändes det ändå helt befogat. Hade sällskap av sambon också så det var riktigt trevlig. Vi såg bl.a. på gamla Top Gear avsnitt på Netflix.
Jessus vilken rolig serie annars. Jag har ju absolut noll intresse av bilar, men ändå tycker jag att den är jätte bra. De är så rysligt roliga, Captain Slow & Co.

På eftermiddagen steg jag ändå upp från soffan och klädde på mig, och åkte med mamma och brorsdottern till min moster på klädparty. House of Lola. Ett svenskt märke som började säljas i Finland först i tisdags. Jätte kiva kläder, och bra kvalité verkar det vara. Skall bli spännande att se när jag får hem beställningen på posten.

Och det bästa? Medan jag spenderade pengar på kläder, umgicks med flickorna och åt kladdkaka, ja då har sambon städat hela lägenheten här hemma. Ingen dålig arbetsfördelning tycker jag :)

Kommentera

