Sömn.

Min favoritsysselsättning den senaste tiden har varit att sova. Vilket man inte skulle kunna tro baserat på hur lite sömn jag behövt tidigare. Men jag antar att man blir sömnig då hjärnan går på övervarv hela veckan.

Igårkväll somnade jag i soffan klockan 8. Förflyttade mig till sängen vid halv 11, och fortsatte sova. Sen skulle jag kanske dragit ut på somnandet lite om jag hade varit smart, så att jag inte skulle ha vaknat klockan 5 idag morse…
Men visst är det ganska skönt att vara vaken själv den här tiden. Läsa tidningen i fred, dricka första omgången kaffe, och sticka lite förstås. Problemet är bara att då sambon kravlar upp sig om ett par tre timmar, då ligger jag igen här på soffan och sover förmiddagslur…

IMG_5708.JPG

IMG_5707.JPG

Kommentera

