Nya promenadkompisar.

Har en länge tid redan varit i stort behov av nya lenkkare. Och då menar jag STORT behov. Mina gamla, som härstammar från stenåldern, har tjänat mig bra, men nu var det dags för dem att få pension. Hade ett stort hål i den ena precis vid hälen, vilket resulterade i skavsår ungefär varannan dag.

Så mina nya kompisar då. Ett par Adidas adizero löparskor. Riktigt sköna faktiskt. Första paret som passar perfekt på mina breda ankfötter och till mina höga fotvalv. Halleluja! Inga flere skavsår här inte.
Första testet klarade dom av med glans också. Ett väldigt blött test blev det dessutom i kvällens regnväder. Men inga dåliga väder, ni vet… Och stegen uppnådde vi också enkelt idag, mina nya kompisar och jag. Fast vi såg ut som dränkta katter när vi kom tillbaka hem :)

IMG_5793.JPG

IMG_5791.JPG

IMG_5794.JPG

IMG_5789.JPG

IMG_5796.JPG

Kommentera

