Bästa botemedlet.

Har varit på skolning via jobbet hela dagen idag, och kände mig så mosig i huvudet när jag landade hemma vid 18-tiden ikväll. Skulle allra helst ha sjunkit ner i soffan och slötittat på TV resten av kvällen. Men till all tur fick jag meddelande av kusinen om kvällslänk. Så nu har vi hurtbullat oss runt staden i en dryg timme. Och det var såå skönt, och gjorde under för mitt mosiga huvud. Tack för det! Och så är det ju så mycket roligare med sällskap också, så även idag uppnådde jag stegen med god marginal.

Nu är det dock soffan och Bonde söker fru som gäller resten av kvällen…

IMG_5806.JPG

Kommentera

