Idétorka? Nej långt ifrån.

Jag var ju i Tallinn över veckoslutet. (Skall återkomma med en liten reseskildring senare). Och är man en handarbetare i Tallinn så måste man besöka Karnaluks. Ett paradis fullt av bl.a. garn. I alla material och färger man bara kan tänka sig. Och betydligt billigare än här hemma.

Så jag kom ju hem med en påfyllning till lagret förstås. Men nu har jag ett stort problem. Har så många idéer jag skulle vilja förverkliga, och helst alla nu på en gång. Så var skall man börja, sitter jag och surrogatsambon och funderar denna tisdagkväll…?

IMG_5878.JPG

IMG_5881.JPG

Kommentera

