Söndagsshopping.

I fredags blev jag tillfrågad om jag hänger med till Ikea och Mylly på söndagen. Jag var ju förstås inte sen med att svara jo. Hade faktiskt några saker jag behövde från Ikea.

Om vi sen ser på resultatet av det hela så fastnade det ju några andra saker i händerna också, som det oftast gör därifrån. Men sängkläderna jag var på jakt efter kom jag faktiskt också hem med, så vackert så.

Så väcktes ju också en liten inredningsiver när man gick där. Verkligen otippat. Skall hur som helst bli en lite uppiffning av vardagsrummet. Men nu måste jag ännu vänta på de nya gardinerna jag just klickade hem, innan projektet kan börja :)

IMG_5920.JPG

Några klädesplagg fastnade också i händerna när vi vandrade runt i Mylly. Bland annat en lång, varm och härlig tröja att schada omkring med här hemma. Och så några basic toppar. Inget märkvärdigt med andra ord.

Däremot måste jag passa på att handla ny förvaring till mina garn efter den senaste lagerpåfyllningen från Tallinn. Idag har jag spenderat kvällen i sällskap av mitt kära garn. Har organiserat, njutit av färgerna och försökt tygla alla idéer som ploppar upp i huvudet. Månne man får ansöka om tjänstledigt för att sitta hemma och sticka? :)

IMG_5919.JPG

Tack för frågan och sällskapet Sandra, det var en lyckad shoppingsöndag! :)

Kommentera

