Homer Simpson.

Mitt senaste projekt på kakfronten är en Homer Simpson kaka, i sockermassa, till en igår nybliven 40-åring.

Hade först tänkt laga en tvådimensionell version med en bild på Homer. Men så ramlade jag över en bild på nätet på en tredimensionell version av honom, och blev inspirerad. Så det blev ett lite mer omfattande projekt än jag först tänkt mig. Men rolig blev det så är nöjd över beslutet. Och rätt nöjd med resultatet också faktiskt. Några proportioner som kunde varit bättre, men… Födelsedagsbarnet försäkrade mig om att han gillade den, och det är ju huvudsaken förstås :)

IMG_5947.JPG

IMG_5948.JPG

IMG_5949.JPG

IMG_5950.JPG

IMG_5951.JPG

IMG_5953.JPG

IMG_5954.JPG

IMG_5952.JPG

IMG_5955.JPG

One thought on “Homer Simpson.

Kommentera

