Den som spar, han har.

Just i denna minut är jag så innerligt glad för att jag sparade semester från sommaren, och nu istället kan ta ledigt i två veckor mitt i värsta höstgråa vädret och åka söderut.

S.E.M.E.S.T.E.R ! Förstår ni hur jäkla skönt det känns just nu? Svävar lite på mina rosa moln som bäst. Kan inte fatta av vi åker iväg för TVÅ veckor! Behöver jag upprepa hur skönt det ska bli? :)

Hur det blir med bloggandet under de här två veckorna vågar jag inte säga. Men antagligen kommer jag inte kunna motstå frestelsen att uppdatera och pina er med lite semesterbilder nu som då… Stay tuned.

Nu skall jag bara packa ner det sista, och sedan ägna resten av kvällen åt att försöka slappna av och komma in i vacation-mode.

IMG_6010.JPG

Kommentera

