Tomteverkstad.

Första omgången av tomteverkstaden är avslutad, och ungefär hälften av klapparna är därmed färdiga. En liten seger här mitt i min inbillade julstress. Men faktiskt så är jag sällsynt sent ute detta år. Fast det är ju vad det är, och jul blir det vare sig jag är redo för den eller ej.

Tur är det ju åtminstone att jag råkar gilla att packa julklappar. Det faller under den där pysselbiten som jag annars också gillar jätte mycket. Det är en sådan där passligt avslappnande och tankefri sysselsättning liksom.

Nu hoppas vi bara på att andra hälften av klapparna också uppenbarar sig och blir inpaketerade innan julafton :)

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/69c/39396680/files/2014/12/img_6372.jpg

Kommentera

