Juldag.

Hej på er. Lever ni ännu eller är ni som jag på gränsen till att fastna i en permanent matkoma?

Vi har haft en så himla mysig jul såhär långt. Jag skall återkomma till julafton bara jag får över bilderna från systemkameran till datorn. Men så länge tänkte jag bjuda på några vinterbilder från idag. Herregud vad vackert det här landet kan vara bara det lägger den sidan till!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/69c/39396680/files/2014/12/img_6484.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/69c/39396680/files/2014/12/img_6483.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/69c/39396680/files/2014/12/img_6482.jpg

Idag har vi spenderat dagen hos sambons familj i Västanfjärd. Mysigt att träffa alla (eller nästan alla) igen. Blir ju inte så ofta då vi är rätt så många :)

Nu ligger jag själv hemma i soffan, medan jag lämnade sambon kvar på ön för traditionell juldagsfest på Galaxy. Mig lockar inte krogen alls dagar som idag. Börjar helt säkert bli gammal. Väljer istället att ligga hemma för mig själv och se på Ice Age på teven… Och njuter för fulla muggar! En massa tända ljus, lite godis och chips & dipp, bara för mig. Härligt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/69c/39396680/files/2014/12/img_6481.jpg

Kommentera

