Lördagssällskap.

Dagens kalas är undan och jag har landat hemma i soffan. Sambon är på match. Och mitt finfina sällskap är som vanligt min uppstoppade lurviga kompis i andra soffhörnet. Väldigt kiva att hålla om är han, men tyvärr inte så pratsam.

IMG_6919

Det betyder ju då att jag hamnar umgås med mig själv. Scary shit. De brukar sägas att då man pratar med sig själv så får man de bästa svaren. Jag är inte så övertygad om den saken… Och speciellt eftersom jag redan spenderat två dagar den här veckan hemma med mig själv. (Var hemma sjuk onsdag och torsdag.) Har inte liksom något mer att diskutera med mig själv. Och vet ni vad man då gör? Jo, man håller munnen upptagen genom att proppa den full med mat, och sedan sköljer man ner maten med cider. Win-win, i mitt tycke. Lördagsskål på det hörni :)

IMG_6917

IMG_6918

Kommentera

