Kvällens dansmusik.

Eftersom vi har så fruktansvärt roligt alltid på onsdagkvällarna på vår linedancekurs, så tänkte jag att jag skulle bjuda er på några låtar vi dansar till. Själv kopplar jag alltid de låtar vi dansat till, till någon viss dans, och man börjar gå igenom stegen i huvudet när man hör låten. Kommer ibland på mig själv med att trampa stegen till någon låt medan jag kör bil, för att låten råkar komma på radion. Sen skall vi inte diskutera trafiksäkerheten gällande den saken…

Men enjoy the music hörni! Blir ni sugen på att veta vad det är vi dansar till de här låtarna, så kan ni gå in på vår hemsida och kolla in dem här och här. Eller så kan man ju komma med på en kurs också förstås :)

Hot Tamales

Hit The Floor

Make It Right

Doctor Doctor

We Only Live Once

You Got That Thang

No Trespassing

EZ Swing

Danza Kuduro

Rätt så blandad musik som ni märker. Vilket ju också är det roliga tycker jag.

Kommentera

