1 mars 2015.

Avslutade februari igår på prima sätt. Tråmade i oss tacos, drack vin och kollade några filmer med bästisen på Hallonvägen. En lördagkväll i min smak.





Kan inte påstå att mars började något dåligt den heller. Åkte in till huvudstaden med två av mina arbetskompisar. Vi gick på Kädentaitomessut i Wanha Satama.





Behärskade mig ganska bra med inköpen måste jag säga. Bara den här ursnygga börsen fick följa med mig hem därifrån.



Efter mässan gjorde vi en snabb sväng via Lankamaailma. Kliade i fingrarna när man gick där bland alla härliga färggranna nystan, men jag köpte inte ett endaste.



På vägen hem hamnade vi göra en avstickare till Sello. Hungern knackade på dörren så det blev hamburgare på Chicos. Nam!



Och sist men inte minst. Den bästa shoppingen på hela dagen. Finnkinos popcorn. Ni vet ju vid det här laget hur mycket jag älskar de popcornen. Så när jag nu hade chansen att inhandla dem så befann jag mig tillfälligt i himlen! :)





Kommentera

