Söndagsdans.

Igår hade vi årsmöte med SouthCoastDancers och firade föreningens 9-årskalas. Själv fixade jag traditionsenligt födelsedagskakan. Som faktiskt i år blev kakorna. Eftersom jag var borta hela lördagen måste det bli något som inte krävde förarbete. Så det blev min personliga favorit, mango-cheesecaken, och en syndigt god American cookie-kaka. Mums!

I samband med kalaset dansade vi också, naturligtvis. Blev väl ett par timmar sammanlagt, och kan lova att jag var helt slut då jag kom hem. Hade ju promenerandet i Tallinn bakom mig, så fötterna var redan färdigt mos. Men roligt var det ju att dansa för det. Det är det alltid.











Kommentera

