Vårförändring.

Jag är lite efter i mina uppdateringar här på bloggen, jag vet. Ber om ursäkt för det, men har haft fullt upp. Program alla kvällar förra veckan, och så hade jag brorsdottern här hela helgen.

Men om vi nu ska försöka komma ikapp, så låt oss börja med det färskaste.

Jag var till frissan idag. Herrejestas det var verkligen på tiden. Ett halvår och två södernresor hade gjort sitt. Inga större förändringar frisyrsmässigt. Har fått för mig att jag vill odla långt hår. Hur långt har jag inte bestämt mig för. Beror på hur långt nerverna räcker, innan jag går till frissan och ber dem kapa av det. Hatar de här mellanvarianterna. Ni vet när håret ännu inte är så långt att du kan lägga fast det, men ändå för långt för att få till en vettig frisyr.

Färgen blev det sen igen lite större förändring på än vad jag planerat. Men eftersom mitt hår var så blekt av solen, och den gamla mörka färgen ganska långt utväxt, så kändes det lämpligt att bli lite ljusare. Så här till våren. Riktigt blond blev jag inte, den gamla färgen var ändå såpass seg. Men det blev en ganska cool färgblandning sista slutligen tycker jag.

  

  

  

Kommentera

