Första maj.

Firade in den nya månaden igår genom att inleda ishockey VM med kisastudio på Hallonvägen. Matchen slutade ju bedrövligt, så det ska vi inte gå in på. Men oberoende så är det nu prima underhållning som gäller i två och en halv vecka framöver. Ser eller hör ni inte av mig så vet ni att jag sitter bänkad framför teven…

   
  

 

Efter matchen tröstade vi oss med grillmat. Riktigt riktigt gott var det.

   
  

  

 

Efter maten fortsatte kvällen och natten med x-antal timmar av Alias. Roligt spel från första början, som blir ännu roligare efter några förfriskningar. Överlag så tycker jag sällskapsspel är super roligt, men tyvärr är det alltför sällan man sätter sig ner och spelar nuförtiden.

   
  

  

  

  

  

  

 

Kvart före två inatt gav vi upp med sambon och gick hem. Och då menar jag faktiskt gick hem. Passligt med en rask promenad på 4,5 km mitt i natten tyckte vi. Och det var faktiskt riktigt skönt att gå. Lugnt och fridfullt i lilla staden den tiden på dygnet.

   
   

Hoppas ni alla haft en riktigt bra Valborg och första maj. Nu väntar ännu ett veckoslut av ledighet, till all tur :)

Kommentera

