Säsongsmumin.

Skulle bara fixa lite ärenden på stan och köpa några morsdagsgåvor efter jobbet. Det gick väl sådär…

  
Blev även en sväng till Pörssi, och en sväng till Latvala i Karis. Och lite flere saker än planerat hamnade i shoppingkorgen. Uups!

Bland annat kunde jag ju inte låta den senaste muminmuggen stå kvar på hyllan. Men tyckte faktiskt jag förtjänade en onsdagsgåva. Bara för att jag varit så duktig den här veckan. *Klappar mig själv på axeln*

Muggen då. Älskar färgerna. Helt ljuvliga. Men i ärlighetens namn spelar det inte ens så stor roll hur de ser ut, är man en samlare så är man.

   
  

 

Och som en följetong till klappen på axeln belönade jag också mig själv med en stor påse lösgodis. Mums! Nu är det godis, popcorn och en film jag vill se som gäller. Bara Me, Myself and I ikväll.

  

Kommentera

