Bästa vårvädret.

Så ljuvligt soligt och varmt väder för tillfället. Försöker njuta allt vad jag kan, man vet ju aldrig när det ösregnar igen.

Föga överraskande befinner jag mig i min balkong-oas. Fick mitt Ellos-paket idag, och det innehöll bl.a. några kuddfodral. Så nu börjar vårt sommarrum vara perfekt, just precis som jag vill ha det. Många dynor som man kan borra in sig emellan i soffan. Mysig belysning och många ljus. Fina blommor, som dessutom doftar gott. Ett närapå perfekt ställe. Mitt ställe. Ja eller okej vårt… Men ändå mitt :)

   

  

 

   
  

 

Här i min oas har jag också återupptagit ett handarbete jag en gång kunde. Virkning. Har inte virkat sen lågstadiet, så får försöka lära mig själv pånytt. Länge leve YouTube säger jag bara. Det börjar dock löpa sådär sakta. Första målet är att virka en uggla. Lättaste mönstret jag hittat på nätet kör jag på. Tack för tipset Petra!

   
 

Kommentera

