På bröllop.

Som så många andra runt om i världen är också jag på prinsbröllop idag. Dock hade min inbjudan kommit bort i posten (typiskt!), så fick nöja mig med att följa med hemifrån min egen balkong.

Jag är ju en riktig sucker när det kommer till bröllop. Och kungliga sådana är ju lite extra spännande. Brölade som en tok från stunden när prinsessan Sofia kom in i kyrkan. Åååh, jag är en sån blötis.

Men visst var det ju fint. Och sååå himla romantiskt. Och man kan knappast missa hur kära de är i varandra. Hoppas de nu lever lyckliga i alla sina dagar.

   

  

  

  

  

  

  

 

Kommentera

