Kalasdag.

Igår och idag har det fixats smörgåstårtor här hemma hos mig. Igår fyllde jag dem och idag morse dekorerade jag. Orsaken till smörgåstårtorna var dagens kalas. Har  spenderat halva dagen i Fredriksstad i Karis, och firat en pigg 85-åring. 

   
  

 

Och det var den söndagen det. Nu ligger jag i soffan och kollar på TV. Orkar inte företa mig något annat mera idag. Imorgon är det måndag igen, och bara fyra arbetsdagar så får man fira ett långt veckoslut. Nu hoppas vi bara på att väderprognosen skulle bättra lite tills dess…

 

Kommentera

