Kryck & Protes Oy Ab.

Det går liksom inte så bra för mig just nu. Känns som att jag kanske borde stanna under täcket någon vecka eller så… Först får jag en ögonlocksinflammation i slutet av förra veckan, som gör att synen är lite si som så på högra ögat. Sen är jag med i Kanonruset och lyckas där skaffa åt mig ett skavsår på hälen, stort som en pingisboll. Kan använda exakt två skodon, Crocsen och flipflopsen. Ingen av dem accepterade på jobbet. Och så har jag migrän två dagar i rad utanpå det, och spenderar min tid med huvudet i byttan eller under täcket. 

Jag försöker dock se det positiva i det hela, och litar på att dessa tre saker nu håller olyckan (läs: 50% egen dumhet) borta från mig en tid framöver.

Lågt hamnar jag dock ligga för tillfället, för att försöka få hälen i någorlunda skick till lördagen. Då skall jag nämligen klara av att stå och gå för att servera på ett bröllop. Wish me luck!

  

Kommentera

