Lördagmorgon.

God morgon världen. Vaknar till en fin sommardag, och känner mig lite harmsen över att dagen skall spenderas på jobb. Ja eller jobb och jobb, skall servera på ett bröllop. Som ju visserligen är först på eftermiddagen, så hinner njuta av värmen i några timmar i alla fall. I eftermiddag kommer man antagligen önska att det var lite svalare istället…

Jag hoppas dock att vädret håller i sig tills imorgon. För då kommer ni hitta mig utsträckt på en strand, troligtvis sovande.

På tal om tandkräm annars. Igår kväll när jag körde hem från kusinens födelsedagskaffe, konstaterade jag igen hur jäkla vackert land vi bor i. Man blir nästan lite kär i det sådär om sommarkvällarna. Nu gör ju inte suddiga mobilfoton det riktigt rätta, men bjuder på några i alla fall.

Skön helg på er!

   
   
 

Kommentera

