Tack & förlåt.

Tack för den här helgen hörni. Den var just sådär passligt chill, och batterierna är åter laddade för en ny arbetsvecka. Som för övrigt bara är fyra dagar, då jag är ledig på fredag. Skall bl.a. bli ett efterlängtat frissabesök, wohoo!

Och förlåt ber jag om på förhand för solnedgångarna jag igen kommer att bjuda på. Tänkte för mig själv då jag gick iväg hemifrån att jag skulle låta kameran vila den här gången, men det misslyckades lite lätt. Jag kan bara inte motstå. Men hoppas på att det blir bränsle för själen sen under den mörkaste regnigaste hösten…

   
   

Kommentera

