Flera sådana tack!

Höstdagar som idag diggar jag. Varmt men friskt i luften, sol, vackra färger. Njöt för fullt medan jag promenerade iväg till linedancen tidigare ikväll. 

  
Och på tal om att vandra. Imorgon kör Folkhälsans motionskampanj Hälsostegen igång. Gäller att försöka gå 10.000 steg per dag under oktober månad. Iväg och anmäl er ifall ni inte redan gjort det, en bra morot för att komma upp ur soffan och ut i friska luften om kvällarna. Särskilt för mig som har ett stillasittande jobb och inte kommer upp till så många tusen steg under arbetsdagen. 

Jag mjukstartade idag med dryga 12.000 steg efter promenad och linedance. Nu är det bara att fortsätta, och med anledning av det önskar jag mig flera höstdagar som idag :)

Kommentera

