En liten jämförelse.

Imorse innan jobbet tog jag en kort promenad runt stadskärnan. För att sådär sakta komma tillbaka till formen pre-magsjuka. Tog några bilder medan jag promenerade, för att försöka fånga det där sköna morgonlugnet. Bilderna blev inget vidare med telefonen i det ljuset, men bara för jämförelsens skull. För nu gick jag nämligen en promenad igen efter jobbet, mest för att få lite syre efter en lång dag framför datorn, och passade nu också på att knäppa några bilder. Mest för att visa på hur annorlunda allt ser ut och känns, beroende på vilken tid på dygnet det är, och om det är mulet eller klart väder… Oberoende njuter jag så mycket av att röra mig ute just nu. Luften är så frisk, och har lite av en återhämtande verkan efter långa arbetsdagar.

   
    
    

 

Kommentera

