Hejdå Finland!

Väskorna är färdigpackade och jag är så jädrans ivrig på att få komma iväg nu att jag knappt kan sitta still. Om knappa 7 timmar åker vi iväg mot flygfältet, och tre veckor semester väntar! Vart undrar ni kanske? Nå tillbaka till Tauro naturligtvis :) Vårt andra hem på varmare breddgrader. Och jo, vi vet att det är lite pensionärsfeelis över det hela, att åka till samma ställe för tredje gången på ett år, men i ärlighetens namn så bryr vi oss inte speciellt mycket. Det här kan man verkligen kalla för semester förstår ni. Man behöver inte fundera över nånting, man kan bara vara.

Skall försöka blogga lite oftare den här gången än under de tidigare resorna, har jag planerat. Vi är ändå borta nästan tre veckor, så blir annars en onödigt lång bloggpaus. Dessutom känner jag att jag vill visa er lite av hur vår vardag ser ut under semestern. Så vi hörs när vi landat och flyttat in hörni :)

  

One thought on “Hejdå Finland!

Kommentera

