Ett kakprojekt: Stuart the Minion.

Igår pysslades det inga julkort här mera, utan istället något helt annat. Hade en beställning på en Minions-kaka, till en liten tös födelsedag. Hade en ganska klar vision av vad jag ville göra, och blev till och med rätt så nöjd med slutresultatet. Aldrig är man förstås helt nöjd med sina egna projekt, men om jag inte påpekar vad jag blev missnöjd med så kanske ni inte alls märker det ;)

Hade inte från början bestämt att kakan skulle föreställa just Stuart, men efterhand så var det han som uppenbarade sig. 

Minionerna är ju också en av mina personliga favoriter i världen av animerade barnfilmer. Så det var faktiskt extra roligt att göra just den här kakan :)

Hoppas födelsedagsbarnet också diggade lika mycket som jag!

   
    
    
    
   

Kommentera

