En uppdatering.

Såhär passligt till julen tyckte jag det var dags att uppdatera med en höstfrilla. Hejdå solblekt och klor-risigt, välkommen mörkbrunt och askblont.

Man kan väl säga att mitt hår väldigt snabbt blir blekt i solen. Och inte direkt på ett snyggt sätt, utan mera sådär blaschit och risigt solblekt. Som att det inte skulle fått någon kärlek på väldigt väldigt länge…

Så det var verkligen kul med frissatid idag. Dags att lämna södernresan bakom sig för den här gången liksom. Nu gör sig färgen tyvärr inte riktigt på mina mobilbilder, men ni kanske får en idé i alla fall. Nu är jag alltså mörk mörk brun i botten och har sedan massor av askblonda slingor ovanpå. 

Och igen en gång är jag nöjd. Trots att jag inte visste vad jag ville när jag gick dit imorse. Längden och själva frisyren gjorde vi inget åt. Jag har ju bestämt mig för att jag ska ha långt hår en gång ännu innan jag blir ”gammal”. Och målet är ju sådär lite i smyg att ha lika långt hår till sommaren 2017, som jag hade när jag tog studenten 2007… Har dock en bit kvar innan jag når den längden, så får se hur det går med den saken :)

 Utgångsläget:

  
Och resultatet:

    
 

Kommentera

