Bättre att vara tyst.

Borde ju ha lärt mig vid det här laget att inte yttra orden ”jag ska inte köpa mera garn”. Det slutar nämligen bara på ett enda sätt. Jag köper mera garn!

Åkte en sväng till Karis ikväll efter jobbet, hade några ärenden att uträtta. Och är man i Karis måste man ta en sväng via Latvalas. Eller egentligen så borde jag väl hålla mig långt borta därifrån, för det fastnar alltid ett eller annat i händerna…

Idag var det garn. Efter en ganska trög stickanvinter har inspirationen plötsligt fallit på, och jag skulle helst ha många projekt på gång samtidigt. Garnet som fastnade i händerna idag vet jag dock inte riktigt vad jag skall göra med, men färgen var så härlig så kunde inte låta bli att köpa ett par nystan.

Så nu är det bara att fatta stickorna och lägga på ett kol. Skall försöka göra undan projekt ett innan jag börjar med två tre och fyra… :)

  

Kommentera

