Mera mumin.

Nummer 57 och 58 har anslutit sig till min samling muminmuggar. Gillar dem båda, men speciellt den svarta; Förfadern. Såå söt. Och det är ju också en helt ny karaktär på muggarna. Av Too-Ticky finns det ju en mugg från tidigare. Rolig nyhet är också att de nu tryckt namnen på muggarna i bottnen. Så borde det ju alltid ha gjorts :)

  
   
    
 
Som ni märkt så har det inte varit mycket aktivitet på bloggen den senaste veckan. Har inte hittat inspiration att skriva. Går alltid lite upp och ner det där. Och ibland knallar vardagen på och det finns helt enkelt inte så mycket att skriva om.

Idag har jag en riktigt egen dag. En dag för mig själv det vill säga. Sambon är på innebandyturnering i Hangö (med efterföljande ”bastukväll”). Han åkte redan halv åtta imorse. Eftersom jag ändå var vaken passade jag på att göra undan alla måsten, så man kan ägna sig åt roligare saker resten av dagen. Ni vet dammsuga, handla och fixa byket. Så allt det var klart innan klockan blev 10. Skönt. Vilket betyder att resten av dagen är fri att ägna åt precis det jag känner för. Och just nu är det The Fosters seriemaraton på Netflix och stickning.

  

Kommentera

