Babyshower.

Ikväll lyckades vi överraska en av vännerna med en babyshower. Det blev en super rolig kväll med härliga människor. Ingen amerikansk babyshower med lekar och ståhej, utan en mer finländsk version med god mat, prat och bara glatt umgänge. Och så lite gåvor förstås.

  
Och nu kan jag också avslöja de senaste veckornas hemliga stickprojekt. En babyfilt. Ett mönster jag stickat förut. Ser mer invecklat ut än vad det är. Bara olika kombinationer av räta och aviga maskor. Men jag gillar det. Har funderat på att sticka en i större storlek åt mig själv, men det skulle bli ganska tungt på stickorna har jag på känn… 

   
   

Kommentera

