En milstolpe.

Har kanske också tidigare berättat här om mitt försök till att odla långt hår igen. Senast jag hade långt hår var på min studentdimission 2007. Sen rök det långa blonda svallet. Och har trivts bra i kort hår. Men för nästan ett år sen nu fick jag för mig att jag ville ha långt hår igen. Saknade att bara kunna dra fast det i en tofs om man inte orkar göra något åt det på morgonen. Och flätor, saknade framför allt flätorna.

Nu, ett år senare, har jag äntligen nått en sådan längd att jag får fixat en fransk fläta. Lite rostig är jag på flätandet ännu, men nöjd med vad jag lyckades åstadkomma i alla fall. Och är så lycklig över att en fläta överhuvudtaget lyckas! :)

 

Kommentera

