Den andra fredagen.

Det har liksom varit två fredagar den här veckan. Och inte mig emot. Den här andra fredagskvällen körde igång med årets första AW på Baywatch. Hääärligt härligt!

Efter en kall cider tänkte jag att kvällens tennis med sambon skulle löpa som aldrig förr. Men nej hörni. Jag var precis lika dålig som tidigare. Tror jag borde gå en kurs… Kände mig inte så bekväm där bland alla duktiga. Men jag visade ju intresse i alla fall, och det måste ju räknas till något det med. Och om inte annat så inkasserade jag väl några plussabollar hos sambon åtminstone.


Och som avrundning på kvällen; Finlands första match i ishockey VM. Spännande tider i soffan framöver :)

Kommentera

