Tisdagens.

Idag har jag fått mina nya garn på posten. Hösten innebär alltid nya handarbetsprojekt för mig. Väldigt ivrig på att påbörja projektet, men kommer troligtvis inte att hinna börja förrän under veckoslutet… Om jag kan hålla mig så länge. Kan också hända att jag sitter här någon natt och stickar då jag egentligen borde sova :)


Annat idag då. Nå jobb förstås. Och så höststädning av balkongen efter det. Eftersom den inte är inglasad hamnar man vinterbona den varje höst. Så nu är mina döda sommarblommor i roskis och allt annat instuvat i garderoben. I väntan på nästa vår.

Förrän jag nu kastade ner mig i soffan för att kolla Ensitreffit alttarilla (jo, jag tycker det är ett fascinerande program), så tog vi en kvällslänk med vår nya fyrbenta kompis. Som bestämt ännu är slut efter helgens skäridygn. Maten orkade han äta med god aptit. Men sen han vi bara ut genom dörren så låg han pladask på hallgolvet och snarket stod om :)

Kommentera

