Shopping i Köpenhamn.

För min del blev shoppingen under våra dagar i Köpenhamn väldigt minimal. Har väl egentligen aldrig riktigt ro att shoppa i grupp, föredrar att göra det på egenhand, i synnerhet om jag faktiskt är ute efter något speciellt.

Nå nu var jag ju inte det, så gick mest och njöt av stämningen på Strøget. Visst gick jag också och kikade i butikerna, men det var inget som föll mig i händerna.

När vi hade kommit så långt som till flygfältet på hemresan hade jag fortfarande lite danska kronor kvar. Så jag beslöt mig för att köpa mig själv någonting jag dreglat över länge, men inte ansett att jag verkligen behöver.

En Arne Jacobsen Design Letter skål med lock i en av favoritfärgerna. Ingen aning om vad jag skall ha den till, men bara för att den är fin fick den följa med hem :)

Kommentera

