Silverjungle-party.

Efter att jag skrev på bloggen för ett par veckor sedan om mina Silverjungle kläder, var det flera som kommenterade och undrade när jag skall hålla ett party. Tydligen ett nytt märke för många, inte bara för mig.

Jag är vanligtvis inte så hugad på att hålla hemmapartyn. Det är alltid lika svårt att få till ett datum som passar så många som möjligt, och så slutar det med att man sitter där några kråkor. Så det är väl säkert fem eller sex år sedan jag senast stod värd för ett party. Men nu iom att intresset verkade stort, slog jag till och bokade ett party hemma hos mig. Tyvärr så gick det ju igen så att datumet inte passade för så många, så nu finns det utrymme för flera gäster i mitt vardagsrum :)

Så kära bloggläsare, nu i torsdag, den 6.10 med start kl.17.30, kommer det hållas ett Silverjungle party hemma hos mig. Om någon är intresserad av att komma och kolla in kläderna, hör gärna av er, så berättar jag mera.

Under oktober månad är det dessutom -15% rabatt på alla barnkläder som köpes via partyn, så passa på om ni är intresserade av dem :)


PS. Jag har gått med min tubhalsduk varenda en dag sedan den anlände i posten. Sååå mjuk och skön. Så se det som ett tips hörni ;)

Kommentera

