Det här med Star Wars…

Som bekant för många hör jag till den del av befolkningen som aldrig sett Star Wars filmerna. De har liksom inte intresserat mig för fem penni. Men nu har jag ju då på bio ”hamnat” titta på The Force Awakens som kom ut ifjol, och så igår fristående Rogue One.

Och nu står jag helt enkelt inte längre ut med att inte förstå mig på alla karaktärer och hela storyn överlag. Så ikväll har jag påbörjat projektet: se alla Star Wars filmerna. Episod IV är avklarad, och episod V är på gång som bäst. Och pusselbitarna faller sådär sakta på plats kan jag informera er om :)

Kommentera

