Innebandylördag.

Efter mitt senaste blogginlägg har jag spenderat ytterligare några dagar hemma i soffan. Febern som var borta förra söndagen, uppenbarade sig igen på måndagmorgonen. Så jag låg hemma och mådde pyton, och gick på jobb först på torsdagen. Behöv knappast tilläggas att den lilla konditionen man hade innan, definitivt var borta efter de sex dagarna jag låg hemma.

Idag är första dagen som jag orkat vara på gång hela dagen utan större problem. Och tur det för har haft program hela dagen. Innebandy för att vara specifik. Vi hade hemmaturnering i bollhallen med EIF damerna, samtidigt som sambons HaHy hade hemmaturnering i Hangö. Har spenderat min tid först i bollhallen, sen i Hangö, via butiken och hem och laga mat, och sedan tillbaka till bollhallen.



De sista matcherna har jag satt vid funktionärsbordet och hållit koll på klocka och mål. Passligt med första parkett med tanke på att vårt härliga lag tog sin första seger för säsongen i kvällens sista match. Firar det som bäst med en kall cider :)

Kommentera

