Sköna tider.

Igår kväll då jag kommit hem från skären hade jag och sambon bowling bokat med mamma och pappa. Den här gången får jag väl skylla på skäriluften eller nåt för att det gick så dåligt… Men åtminstone var jag konstant dålig på samma nivå den här gången. Inte för att det stör mig så värst mycket. Visst skulle det ju vara roligt att vinna någon serie ibland också, men jag tycker det är roligt fastän det inte går så bra.

Efter 1,5 timme på bowlingbanan kom vi tillbaka hit till oss och jag fixade ihop några kräftsjärtssmörgåsar, och vi avnjöt dem tillsammans med några glas vin. En skön och rolig kväll.


Ikväll har det inte blivit något vin, utan istället kaffe och bingo på SeaFront. Typisk söndagsunderhållning. Kändes medan vi spelade som att det inte var någon skräll utav vinster idag. Men sista slutligen blev det nog helt okej saldo i alla fall. Inte för att det är därför vi sysslar med det heller. Mera handlar det om kul avslappnad underhållning och umgänge med kompisar. Och idag hade vi dessutom en fin solnedgång att beundra samtidigt, stormen till trots.

Kommentera

