En påskhelg.

Egentligen borde jag inte ens försöka producera någon form av text just nu. Är så degig i huvudet efter tre dagar i skären att det inte är klokt. Jag förstår inte riktigt vad som händer med mig där ute. Men min bästa gissning är nog friskluftsförgiftning.

Fast samtidigt som både kropp och knopp är helt slut, så känns det ändå som att batterierna är laddade. På något konstigt vis. Kan inte riktigt förklara.

Tror det är bäst att jag bara slänger in några bilder här nu istället för att fortsätta svamla. Men riktigt sådär i korthet så har hela helgen gått i lugna tecken. Lite småpynjas mellan varven. Mest har vi bara varit. Baserat på vädret skulle man trott vi haft januari, fastän kalendern säger mitten av april. Så ullmax och yllesockor har varit allas klädval denna helg.

Kommentera

