Till all tur…

… förstod man att ta vara på vårvädret i förra veckan. Inget som påminner om det idag mera nämligen.

Blev utelunch alla dagar. AW på fredag. Mat & terasshäng på lördag.


Och dessutom blev det lite färg i denna bleka nuna på lördag då jag spenderade halva dagen bakom vedklyven. Hade t.o.m. bränt mig en liten aning i nacken och i pannan vid hårfästet.

I väntan på nya vårdagar kan man t.ex. läsa den här:


Jag lovar ni får er några riktigt bra skratt. Och tips till hur man INTE skall försöka lura försäkringsbolaget :D Själv streckläste jag den på sisådär tre timmar. Kunde inte sluta gotta mig i alla idiotiska idéer… Så se det som ett tips.

Kommentera

