Lyx&ledighet.

Gick från jobbet klockan ett och satt sedan i frissastolen fram till klockan fyra. Skulle jag ha råd att unna mig mera vardagslyx så skulle det definitivt vara flera frissabesök. Njutning på hög nivå.

Blev ingen större förändring denna gång. Bara lite ljusare så här till sommaren. Ifall det nu blir sommar…


Nu sitter jag hemma i soffan och känner mig lite handlingsförlamad. Man vet liksom att man ska vara ledig, men inte var man ska börja. Eller vad man ska göra av sig själv. En del av mig vet att jag borde tvätta fönster. Medan en annan del tycker det är urbota dumt att lägga extra ledighet på det. Får se var detta slutar… :)

Kommentera

