Som natt och dag.

Igår var det full fart på hela dagen, idag har jag knappt fått nånting uträttat. Känner att akkun börja vara väldigt låg på laddning just nu. Och inget vill liksom riktigt som jag vill för tillfället heller. Så just nu handlar det om att överleva. En vecka ännu. Sen är det nämligen semester för mig. Och den är så rysligt välbehövlig och efterlängtad just nu. Behöver tid för laddning. Några dagar utan att någon kräver nånting av mig. Utan tider att passa och en massa måsten till höger och vänster.

Nu var det ju nog bara roliga saker som var på agendan igår. Därför var det inte heller något problem att orka, fastän vi hade ett lite tajt program.


Kvällen, eller natten egentligen, avslutades på Hallonvägen med Champions League final, ost och champagne. Men det hann ju bli ganska sent innan vi landade hemma igen. Vilket kanske förklarar varför jag låg och slumrade på soffan hela förmiddagen idag…