Balkongnytta.

Fram tills nu har jag inte haft särskilt mycket nöje av min sommaroas i år. Men nu börjar det sakta likna någonting. Man kan liksom sitta här utan att få frostskador över hela kroppen. Inte så pjåkigt för att vara finsk sommar.


Hade egentligen tänkt söka mig ner till hamnen på en AW, men har inte lyckats få tag i något sällskap än. Och skulle nu ingen anmäla sig frivillig så lär jag väl överleva här också. Kan bara hända att jag tröttnar på mitt eget sällskap i något skede, haha.

Men i väntan på eventuellt sällskap så gläds jag åt det faktum att jag bara har tre dagar kvar till semester. Woop woop! Firar det riktigt så där storartat med en glass till kvällsmål :)

Kommentera

