En födelsedag.

Jaha, ett år äldre igen, och ett steg närmare 30-strecket. Kommer ihåg då min egen mamma fyllde 30 (jag var själv 6 år gammal då) och jag tyckte hon blev väldigt gammal. Haha. Själv känner jag mig inte så värst gammal just nu i alla fall. Men det kan ju hända det kommer på någon stor ålderskris i nästa år sedan. Fast den dagen den sorgen liksom 😊

Idag har jag haft en bra dag hur som helst. Blivit uppvaktad av arbetskompisarna och sedan bjudit dem på sommartårta. Och lite har jag jobbat där mellan varven också förstås. (Bara EN dag till semester nu!)


Ikväll har jag avnjutit middag på min favoritrestaurang för säsongen, Pub Niska. Nam!


Och sedan försökt göra av med de kalorierna i bowlinghallen. Som hade öppet bara för oss. Då vi bokade under veckoslutet hade de glömt bort att de övergår till sommartider denna vecka. Ojdå. Inte alla gånger man har hela hallen för sig själv.

Tack till de närmast sörjande som bidrog med sällskap och fina presenter ikväll, och tack för alla gratulationer jag fått längs med dagen ❤️